background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Tuesday, June 26, 2012

~:: aRRangINg My WeeKEnD::~




assalamualaikum,ollsss...
am not in the mood of blogging today...
pikiran tengah agak tangled,kihkihkih!!!
tengah cuba2 nak arrange programs for this upcoming weekend..
kalaula boleh...sy nak bersama ngan semua orang,,..penuhi hasrat & jemputan semua orang..
apakan daya...tak boleh nak get over the time constrain..
apepun,harap saya boleh susun dengan baik..kehkehkeh!!macamla serious sangat...weekend  biasa je pon :))

my parents are coming over,Yeayyyy!!!above tu gambor my mom on her birthday last month..we had a quick brunch... so...tengah cuba sesuaikan plans dengan my parents punya plans nk attend wedding kt Putrajaya...
mr papapapito plak will be participating in a futsal carnival...

in between nak selitkan jugak these plans...

shopping with my sis...

my bestie nolie ni ajak picnic2....

my bestie mimi plak ajak pegi Aquaria...

hrmmmm.......yg penting doa saya ia tetap seBEST weekend2 yg sebelum ni....amiinnnn...

uhuhuh!!!trpaksa bt proper arrangement...blum selit lagi requests from few parents utk give extra tuitions   
for their kids....hrmmmmmmm....tgkla nti ape je yg sempat...d most important nk spend time ngan my sweethearts..  :))
next weekend plak will try to entertain my in laws ,insyaAllah:))

okay,then..take care olllsss....

1 comment:

msredcheesecake said...

bz nya weekend dia, lagi bz dr weekdays.. hhee