background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Saturday, July 2, 2011

~:: SurPrise Party ::~

wah2....dh 29 thn rupanya....thn last 'bergaya' dgn no 2 kt depan..apepn...brsyukur pd Allah atas segala kurnianya hingga ke hari ni..:))

25th June ws on saturday..so it was so fun to have the day dgn all my loved ones kt rmh..alhmdulillah...wpn agk lewat blk sbb kt schul ada open day..
sgt terharu bila hri Isnin pg skolah...my colleague reminded me jgn blk awal...there's a surprise bday party for me and all june babies....BESTNYAAAAA!!!suka2 !! and am so touched sbb ada very gud frensss yg susah2 organize the party..THANK YOU ALL..VASUKI ESPECIALLY :))


ok,kt cni nk upload skit2 gmbr di tempat kejadia,eheheeh!!!





sgt2 suka bila diraikn kwn2......next year kita mkn kek mcm ni lg,eh....

no doubt,...1 of the main reasons..knp aku still mencurah bakti kt this schul is bcoz of all my lovable colleagues..mmuuaaahhhhsssssssss!!!!


No comments: