background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Wednesday, March 7, 2012

~:: DOa MEnaiKI KEndeRAAn & KEmaLaNGan::~

assalamualaikum,ollsssss...

salam hari Rabu,eheheeh!!!harap u olllss sihat2 & ceria semua..saya sdiri dlm mood yg brcampur2 skit hri ni...mood yg kurang baik tgh malam tadi gara2 dapat berita xbrapa baik pasal my bestie kt schul..kita citer jap g..pastu pagi2 Rabu mmg saya selalu trlebih stress dr hari2 lain...saya tak sure pasal tempat2 lain @ other routes ..tp klau route yg saya selalu guna utk pg keje ( DAMANSARA PERDANA-KOTA DAMANSARA-SUBANG). mmg most congested on Wednesdays...and i just can't think of any reason behind this situation...yg  selalu 'made my day' of coursela area depan SkyPark Subang ni:(




tapi mmg macam tula..hari Rabu mmg jem trlebih..laluan ke tempat keje lama kt Sea Park dulu pn camtu..LDP yg trkenal ngan jem tu..trlebih2 jem nya pada hari Rabu...:(

anyway,takpelakan..hadap jela...bekerja tukan satu ibadah..kalau asyik merungut je mana nak datang pahala tu,uhuhuhu!!!

okay..berbalik plak pasal my bestie ni..she had an accident plak on her way back home ptang semalam..manala saya xsedihkan..tapi,alhamdulillah....syukur syukur syukur  yg dia cuma cedera ringan..tapi she said her husband was quite badly injured...dorg ni actually riding on a bike..hubby dia tiba2 pitam,..jatuhla kan..aduuuuuhhhaaaiiiiiiiii...nauzubillah....harap2 takkan berulang & takkan berlaku pada sesiapa yg dekat ngan saya lagi & umat2 Islam yg lain..amiinnnnn...

kepada kengkwan bloggers yg tunggang @ bonceng motor tukan..pleaseeeeee...be extra careful..mungkin boleh tgk  tips mengelakkan kemalangan motosikal kat sini..


kepada yg drive car @ mpv ke atau ape2 yg seumpama dengannya pn..hati2 jugak..jadila pemandu yg bertimbangrasa..jangan lupa baca doa ni dulu sebelum start the journey...



doa saya semoga my bestie cepat sembuh luka2nya...(yang penting dia tabah menanggung kesakitan tu )....

okayla,nak citer jugak pasal ke happy an saya ,ngeheheeh!!! hari ni mr papapito dah mula bercuti panjang..so as usual my 2 lil fairies akan duk rumah...and nanti mama dah balik boleh g jalan2...insyaAllah...

okayla,u ollsssss...till we meet again..take care :))







No comments: