background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Thursday, September 27, 2012

~:: IkEa MeaTbALL ::~



assalamualaikum,oolllssss...

Selasa lepas, sempena dah takde tuition class after school on Tuesdays..so saya telah menggedikkan diri bawak my 2 lil fairies mengacau papa during his break hours,eheheheh!!!

so happened memang ada barang nak beli sikit kt Ikea..
yg sebenarnya rindu nk hangout kt Curve or Ikea so there we were...

jenuh jugak nk memujuk Eechaa to change her mind since bila dia tau je nk ke area sana terus requested nk makan kt McD...aggggaaaiiiinnnn!!!huwaaaaaa!!!
dalam kepala mamanya dah set nk makan Ikea Meatball..so pujukla dia yg kt Ikea nanti dia boleh push mini trolley..eeheheh!!
so,itula dia my cilik lil gorgy waitress :D


 menyibuk jugak kt dispenser air...eheheheh!!!


mr papapapito melayan Que yg sangat2 suka makan meatball :)




dah kenyang Que started being cranky sebab 'tak puas' gara2 belum meneneng ...so we went to the baby room :)

simple je deconya tapi bersih :)



pic below ni are the pics of the tempting Ikea Meatballs, The Chicken-Leg Swedish Soup, the Daim Cake :)











 syok Eechaa melayan fries :)




dah settle urusan  beli dan belah di Ikea sambung sikit kt Tesco..tak beli apa sangat beli susu Eechaa & stock grocs je...survey Drypers tapi hrganya tak murah sangat :(
so tak jadila beli...sebab dalam kepala dah berkira2 nk beli di Jusco nanti.



owh...cantik and besar dah Tesco Damansara sekarang....lepas undergone a renovation :)

tapi ada satu yg tak berapa saya berkenan..parking systemnya yg baru dah pkai token atau chip coin,uhhhu!!!
bukan ape...a clumsy person mcm saya ni tend to lose it,uhuhuh!!!



5 comments:

Anum said...

sedapnya nampak makanan tue

dear anies said...

berpuluh kali g IKEA tp smpi la ni x penah dpt jamah meatball tu...asik penuh je kaunter...

Unknown said...

uuuhhh..terliur..

pernah makan sekali je..sbb bercinta sungguh nak ke ikea..jem manjang kat situ..

nazayiena said...

Sedapnya meatball kat IkEA tu....

Papa-NtiQ said...

hi...cakap pasal meatballs IKEA nih...saya baru jer upload gambar2 masa makan kat sana baru2 nih di blog saya www.blogmakanbest.blogspot.com

Senang2 tu jenguk la ye....topik blog saya nih pasal tempat2 makan menarik yg saya visit seperti restoren, warung,gerai,foodcourt, hotel buffets dan lain2....100% topik makan jerrr tak de topik lain hehe.

Jangan lupa ye follow blog saya kalu sudi...TQ TQ