background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Sunday, September 30, 2012

~:: SaYA & CeMbUrU @ Me AnD JeaLOuSY::~



alhamdulillah...bukan cemburu yang membuatkan saya menjauhi anda..bukan....
kerana memang tidak ada sebab untuk saya cemburu..
segala ape yg Allah kurniakan buat anda..semuanya telah lama Allah kurniakan buat saya...
usahla anda berterusan bercerita pada dunia betapa cemburunya saya pada anda kerana demi Allah..bukan manusia seperti anda yang harus & ingin saya cemburui...
tidak ada apa yg lebihnya anda..tidak ada apa yg anda miliki tidak ada pada diri saya....
insyaAllah...suatu hari bakal saya dedahkan kepada anda..kenapa saya & keluarga mengambil tindakan menjauhkan diri daripada anda...
moga anda akan lebih faham..lebih realistic...lebih acceptive...moga sama2 dapat dijadikan pengajaran....insyaAllah...

1 comment:

IntaNBerliaN said...

a'aa cemburu pada mereka2 yg mempunyai iman yg sangat kuat...