background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Thursday, September 20, 2012

~:: LaKsaM & PavLovA AgaiN::~

 assalamualaikum,olllsss....
dah petang punkn...dh nak habis waktu keje pun...dh boleh balik pun :)

malam tadi alhamdulillah dapat masak simple2 untuk anak2,adik2 & mr papapito...hrrmmmm...masak singgang ikan tongkol je..goreng ayam dgn tepung ,telur n rempah skit,feberet style Eechaa...rebus salted egg bekalan MIL....dapat plak combine ngan budu,tempoyak and petai & ulam raja..ahahhaha!!!kecur plak air liur teringat,kehkehkeh!!!owhhh..gambor takde..lauk2 kampung biasa je...tak spesel pn,eheheh!!

okayla,back to the topic...last Saturday sebelum gerak balik ke  Kuala Lipis...sempatla deliver dulu barang2 tupperware ke Desa Park City ngan Manjalara...owh..ntila update gambor latest delivery tu ye :)...so dh kebetulan ke sana my bestie Nolie ajakla singgah brekfes rumah dia...
dalam pikiran membayangkan nasi goreng ke,bihun goreng ke, mee goreng kekn..sekali...tu dia!!!
Laksam & Pavlova turrrrrrr!!!ehehehe!!!SUKA!SUKA!
kenyang,alhamdulillah....dh penuh perut di isi barula gerak balik Lipis :)...murah rezeki Noliekn :)
ikutkan plan asal nak je langsung plak ke Puncak Jalil memenuhi jemputan open house kt another bestie's place ,Mimi..tapi apakan daya dh agak trlewat...takut risau plak ayahnda bonda di Lipis..nasib baik mr papapapito wakilkan us :)

jomla layankan gambor we ollssss kt rumah Nolie skit :)





pakaian ala2 muslimahla sangat,huwaaaa!!!!malas nak layan EEcha merengek,pakaikan jela...kata dia.." kakak nak pakai tudung, nanti Tok Mi cakap kakak comellll"....uhuhuh!!!






Owh Que  really fell in love pada Pavlova...ever since he tried it for 1st time masa birthday nya dulu....memang dia tak pernah jemu :)
By the way..Nolie ni mmg one of my bestie dari secondary school dulu..alhamdulillahh..i have quite a number of very close friends yg sampai skarang masih brhubung and masih bersama2 saya thru thicks and thins :) ada yg dari skolah rendah..ada yg dari skolah menengah...yg dari skolah menengah mmg tak terceritala rapatnya coz we were together days and nights for 5 years...macam2 yg we went thru together...yela,dah nama pun duk boarding schoolkn :)


okayla,ollssss...
till my fingers meet the keyboard again :)
thanking adik Deqla Manjew...jadi akaknya 200th follower :))


footnote : kepada makhluk Allah yg sorang tu..yg memang berusaha sehabis daya to get close dengan seboleh2nya dengan semua orang yg pernah & sedang rapat dgn saya..teruskan la usaha keras U tu..kesian jgk sy tgk u tu..trpksa bersusah payahkn,ke sana ke mari..berbelanja itu ini utk mereka...menjamu mereka ke situ ke sini..ahahah!!walhal,sgala2nya tak mendatangkan apa2 kesan kepada saya n family...nasihat saya,kalu ye pun u perlukan sangat mereka tu semua in ur life...tak payahla u nk tnjuk sangat how desperate u are,..dosa yg u buat tak pyh ceritalakn..u duk UMPAT sy & HASUT mereka menjauhi saya...tu sape yg nak ampunkan dosa u tu?I wont be answerable for that,tau...I mmg kesian tgk u...semata2 nak win over dorang u trpksa susahkn diri ,ahahah!!
meh cni, i nak bagitau u....I LANGSUNG TAK KESAH PONNNNNN!!!pada saya...mereka2 yg penat lelah u pengaruhi tu tak terkesan pon..mereka masih juga baik2 ngan saya..mereka berpura2..?..buat2 baik depan saya??..kalau betul skalipun,u ingat saya kisah ke?ahahha!!!ataupun mereka sebenarnya berpura2 depan u...gara2 kesian kt u yg trhegeh2 tu,ahahah!!hakikatnya..susah senang hidup saya..bukan mereka yg tentukan...Allah yg tentukan....saya pasti & yakin..Allah sentiasa bersama saya...SAYA SANGAT PASTI :)))


4 comments:

Anum said...

sedapnya

AQ Eyfa said...

wahhhhh sedappppppp nyewww la.

Unknown said...

pernah makan sekali pavlova..mmg sedap...teringin nak meraso lagi...:)

IntaNBerliaN said...

xpnh mkn lg pavlova ni.. duk bc entry membe2 je..