background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Friday, September 28, 2012

~:: MoToRcyCLisT : PleAsE Be MorE MindFuL::~


assalamualaikum,olllsssss....
lunch ape u ollllsss hari ni?
saya tadi sempat santap ngan roti telur je kt kedai mamak di Subang Mewah...nasib baik pagi tadi dh had heavy breakfast :)
pegi sana utk pasang side mirror yg dah dilanggar sorang motorcyclist last week...ingat tak yg saya mentioned dalam entry ini pasal i was shivering on my way to work???haaaa...inila bendanya... :(

kereta saya dilanggar sebuah motor dari sebelah kiri...motor di tunggang dengan laju..trbabas..langgar my miss red...tercabut and pecah berderai my side mirror...dia plak trtonggeng jatuh lepas langgar plak divider ....pucat lesi saya trkejut tgk dia..mujurla tak cedera..tapi cukup utk buat saya cuak....

honestly...mmg tiap kali drive ke mana pun saya mmg cukup risau nengokkan para motorcyclists sekalian...teringat2 kisah my bestie accident yg saya ceritakan dalam entry INI.....

dalam duk menunggu side mirror siap di pasang tadi...dapat plak email from mr papapapito..telling that he was about to start heading ke Ampang ...melawat jenazah his late colleague yg also was biking on his motorcycle on his way back home daripada keje malam tadi..was believed to be hit by a lorry..case HIT & RUN!!!!!!!!!


aduuuhhhhh....!!!ya,Allah...pohonla pada semua drivers....please be more mindful when u'r driving...janganla selfish...biarla klau lambst skit pun,..janganla sampai menjadi penyebab kematian org lain.......and tolongla..be more responsible of ur wrongdoings..

sedih sungguh dengar berita ni..i immediately called mr papapapito after receiving the email...he was in deep grief...arwah was his partner actually...

Al-Fatihah...and takziah buat keluarga arwah.....


footnote : will be driving to Kuala Lipis lepas tuition class nti..doakan perjalanan saya n anak2,ye...

No comments: