background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Friday, April 13, 2012

~:: SouVeNirS on FRiDAY::~













assalamualaikum,ollsss...

ape khabar di hari JUmaat yg mulia?
saya sangat2 busy hari ni...and terribly exhausted..just nak share a surprise given by my student today..di hari Jumaat ni..murah rezeki..dapat souvenir from Paris :))
moga2 satu hari saya juga akan berpeluang melawat Europe :))

anddddd....ada 1 lg sourvenir special saya dapat hari ni..BELANG2 kat muka,huwaaaaaaaa!!!

nila dia gara2 berjemur di padang hari ni from 8 am to 12.30 pm...pergghhh!!!terbaik!!!
tula diakn..jadi cikgu ni..budak2 bersukan..cikgu jadi officers...maka sama2 la we olllsss semua berjemur,uuhuhuhu!!!

ni baru standard sports,ye..belum lagi yg ' The Day' tu nanti..harap2 saya yg mmg dh sedia 'manis' ni takkan jadi bertambah 'manis'laaa..ngeheheh!!!
insyaAllahkn..sebab saya dh di assigned utk jd prizes steward.. :)) 








u ollsss nampak ke belang2 tu???klau tak nampak sila guna magnifying glass,eh?ngeheheh!!!


okayla,i pen-off here ye..tuition dh habits..dh nk chow balik rumah..have fun with my lil fairies :))

1 comment:

dear anies said...

cantik la frame tu comel...

belang2 tu biasa la kak..2-3 ari nn t insya allah akn hilang