background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Wednesday, April 11, 2012

~:: TuppERwArE : JoiN & EaRn ::~





assalamualaikum,ollsss...u ollss buat ape sempena cuti pertabalan Yang Di Pertuan Agung hari ni?

saya sangat2 bbbbbzzzzz hari ni..fuhhhhhh!!!bru boleh brnafas ni..and baru boleh ngadap lappy :))

u olllsss pegi mana2 tak?saya pagi2 tadi settlekn tuition..balik rumah masak2 skit for lunch...pagi tadi sblum kluar dh siapkan brekfes tuk anak2,adik2 & mr papapapito..simple je ..pulut kelapa je @ pulut pagi ore klamtam panggil :))

layan skit gambor lunch hri ni :))




takdela beria sangat tapi mmg meriah sikit kt rumah hari ni...coz my bestie from BSI k'azzah & k'pah  & anak2 datang..abah pn ada datang dari Lipis..so had to make sure that the lunch is a little bit more proper :))
gara2 agenda yg agak padat hri ni trpaksa menolak pelawaan my gud fren mimi & family nk ke zoo negara..wpun dia dh tanya dari kelmarin,ape nk buat semuanya dh planned in prior,..jap2 g plak nk lari ke putrajaya..kutip payment tupperware..insyaAllah & alhamdulillahhh....


okayla..tujuan title kepada entry hari ni...just nak share the gain that i deserved from my pain...
honestly,saya belum dimana2 dalam biznes tupperware ni..saya masih merangkak in the running of being a director..insyaAllah,doa2kn saya ye..saya belum lagi entitled utk leadership bonus ..tapi...syukur syukur syukur..alhamdulillah..setiap bulan saya pasti akan terima komisyen daripada tupperware..imbuhan daripada sales yang saya buat....INI YG SAYA NAK KONGSIKAN DGN U OLLSSS SEMUA :)))))

kt bawah ni gambor commision cheques yg saya dapat & saya malas nk g bank in..maka trklumpulla kt situ..baru petang smalam sy g bankin.. :))alhamdulillahhh...

doa saya semoga saya terus KUAT menghadapi semua cbaran dlm biznes kecik2 saya ni...

saya nk alu2kn kengkawan semua turut sama sertai saya dalam biznes ni..paling tidak boleh buat side income sikit2,boleh buat saving utk anak2 punya future..insyaAllah..

saya sangat2 bersyukur dengan apa yg saya ada..wpun xbanyak..boleh jgk topup2 mana yg boleh...saving KWSP dh allocate utk benda2 yg lebih besar, rumah & PTPTN & life after retirement :)) insyaAllah...smoga semuanya brjalan as planned :) amiinnn...


apepun,saya percaya yg TAKKAN ADA USAHA YG SIA-SIA...



eh,tiba2 ada gambor botol2 susu ni plak????ngeheheh!!!gambor ni saya ambik pagi tadi sblm kluar rumah,anak2 tengah sedap tido lagi...these bottles belong to kakak aka eechaa..dia nmpknye since few weeks ago dh mula boring ngan susu ..so she demands on more varieties..tgkla botol2 tu..dlm 1 mlm je..3 jenis drinks,kihkihkih!!nasib baik xmintak glucose skali..or else mmg complete set of her fav drinkslaaa..ngeheheh!!!itula ragam my lil gorgeous eechaa yg skang ni dh kenal alphabets..alhamdulillahhh..


okayla u ollsss..i pen-off here..till my fingers meet the keyboard again...take care :))











1 comment:

ZieMarziah said...

wah akak bisnes tupperware eh..
mudah2an InsyaAllah akan terus maju:)