background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Friday, March 29, 2013

~:: BeinG ArrOganCe ::~


assalamualaikum,ollssss...
di hari Jumaat yg mulia ni..tak salah kiranya kita melihat2 dalam diri..mencari2 ilmu tazkirah yg boleh mengingatkan diri..semoga dapat sama2 perbaiki diri..inshaaAllah...

justeru,kiranya ada sedikit terdetik rasa sombong atas antara faktor kt bwh ni...jom sama2 beristighfar..inshaaAllah,...

walaupun mungkin takde antara sebab2 tu utk mbuatkan saya rasa sombong...ingin jugak kiranya saya pohon maaf pada semua..pembaca setia blog picisan saya ni terutamanya..,maaf sangat2 andai sy pernah ter'sombong' pada u ollsss,eheh!!


eheheh!!ada2 je UAI nikan :)


okayla,ollllsss...
takle care ye:)

Yours Truly

6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

great sharing

ummuaidan said...

salam kak imi..sorry lah tak sempat berkunjung ..sebuk sket lately, bkan sombong yer..heheheh..take care..

Cho Zila said...

sombong nak buatper nyer yerk.. tak dapat per2pun.. tapi yerler kadang2 kitanipun ada sifat lupanya... terima kasih saling mengingati..

faraherda.razalan said...

Tq utk tazkirah jumaat ni.

=D

munna said...

salam jumaat .....

eyeyou said...

betul ckp ummuaidan..baru sempat nk berkunjung ne..marathon ne baca entri yg lom baca..hehhe