background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Tuesday, March 12, 2013

~:: PeeR ObSerVatIoN ::~




assalamualaikum,olllssss...
inshaaAllah...sama2 kita mulakan hari kita dgn kalimah mulia ini..
Bismillahhirrahmanirrahim....


moga2 hari ni dapat kita tambahkan keimanan terhadapNya..pencipta kita :)

hari ni bermulala ujian pertama utk year of 2013 bagi my students,..this year saya secara rasminya menerima cabaran baru,..mengajar students of lower primary or to be specific primary 3...mmg byk pngalaman baru & masih byk yg in gin saya pelajari..bertahun2 saya mnjadi guru kpada secondary school students kt sekolah lama dulu..mnjadi guru pada anak murid yg physically lebih segala2nya daripada saya..terjun ke level yg lebih mncabar ni mbuatkan saya sntiasa sedar yg saya tak boleh brhenti 'belajar'..

due to that reason jgk saya manfaatkan method 'peer observation' utk saya garap & serap sebnyak mngkin pengalaman & kepakaran colleagues yg lebih bnyk mkn garam daripada saya..

hence, pagi semalam i entered kelas Pendidikan Kesihatan that was conducted by my colleague...alhamdulillah..she was very cooperative and byk yg dpt sy absorbed daripada her class...

dari dulu pun my colleague yg jgk one of my bestie yg byk go thru ups and downs ngan saya mmg tak pernah lokek ngan ilmu & tips :))

semoga persahabatan dgn niat fisabilillah ini akan terus dirahmati Allah,amin....
 inila dia insan yg saya maksudkan :))
sempat snap picture utk evidence,ye :))


okayla,ollsss...
jom kita mulakan keje kita hari ni..perbetulkan niat kita bkerja kerana ibadah..bkn semata2 kerana gaji yg bakal diterima hujung bulan & niat nk habiskan utk shopping & menunjuk2
 ...inshaaAllah :))

6 comments:

Anum said...

jom sama2

Ira said...

pesanan yg ringkas tp bermakna.
terima kasih sudi mengingatkan. :)
all the best.

Umm AA said...

salam kak imi...semoga segalaanya dipermudahkan yer...

Ratu Hatiku said...

Amin... semoga dipermudahkan segalanya...

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam k.immi..

hmmm..cantik orgnya..
alhamdulillah...semoga hari mendatang pun akan semudah hari ni :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

moga semuanya dipermudahkan yer kak