background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Saturday, January 5, 2013

~:: TeLeKunG BunJuT DArI BanDunG ::~


assalamualaikum,olllllssss....

inila dia yg saya katakan TELEKUNG BUNJUT tu!!!!
*burst into tearsssss*
sungguhla saya terharu dapat ole2 penuh makna dari Bandung ni..pemberian ikhlas daripada my colleague yg berkesempatan ke sana waktu school holidays yg lepas :)
it's not about the price tau u olllssss..tapi u ollsss bayangkanla every time saya dapat tau ada kengkawan nk ke sana kan...teringinnya saya nk kirim telekung ni tp xtau kenapa berat betul mulut nk ckp...bukannya apa..takut menyusahkan...maklumla dorang mesti pegi nk shopping barang2 sendirikn...
alhamdulillah..Allah sampaikan hajat sy dengan membuka pintu hati kwn saya Emilia  ni utk belikan telekung idaman ni sbg ole2 buat saya...syukur sangat2...
mmg saya suka sangat2..senang & ringan nk bwk ke mana2 tau ollllssss...:))))))))
inshaaAllah..byk pahala yg akn ko dpt nti,emilia :)

 inila rupa isi dalamnya..cantikkan?walaupun kainnya ringan n nipis ..tapi x plak ia transparent :)
Eechaala yg paling excited bila nmpak coz 
SHE LOVES PURPLE!!!!!


tak semena2 teringat ole2 dari Vietnam pemberian my bestie EG last year :)
pencil case yg SUPER COMELLLLL ni..ngan t-shirts for my lallingsss :)

inila antara rezeki yg mungkin x sberapa nilainya pada org lain tp saya sgt appreciate semua ni coz ia tnda sahabat2 saya ni sentiasa igt pada saya walau kt mana dorang berada :)
sahabat2 yg baik juga adalah rezekikan?? :)

u ollllssss kengkawan maya ni pun rezeki Allah yg tak ternilai jgkkan?kan?kan????
cakap pasal sahabat ni..
punyala saya seronok dapat menambah lariskan jualan DURIAN CREPE hasil tangan my bestie Nolie...
mmg mengalahkan goreng pisang panas...
barang yg berkualiti mmg inshaaAllah senang nak jualkn???


inila rupa DURIAN CREPE yg marvellous tu :)

malam Khamis lepas ...dah settle ambik crepe ni dari Nolie...
sampai rumah dlm pukul 4+ gitu..cepat2 masak for dinner..masak ayam masak lemak cili api ngan ikan keli goreng je pun... :)

settled having dinner..
bawak bebudak dua orang ni turun beriadhah kt badminton court jap :)
tengokla how seronoknyakan:)



okayla,olllssss....
nak siap2 kan makan utk my lallingssss...
nak tinggalkan they ollsss jap..
nak attender director meeting kt KFC Kota Damansara :)
* ape plak door gift yg bakal saya bawak balik kali ni :)
till we meet again , take care :)

1 comment:

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

comelnya telekung tu..

feel free to like my fb page:
http://www.facebook.com/pages/Langsing-Sihat-Bergaya/402425403178221