background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Wednesday, April 10, 2013

~:: PRU 13 FaLLs On 5th May 2013 ::~



assalamualakum,ollllssss...

hrmmmm...nmpak gayanya kiri kanan depan belakang prg duk brcakap pasal upcoming PRUkan?

sy mula dpt tau tghari td lepas dpt email dr management that we are going to reschedule what we've planned on 4th May..

saya ni personally mudah lemas ngan bicara2 politik ni...my most concern would always be on...
siapapun yg berada di tonggak tertinggi kepimpinan nanti sentiasa meletakkan priority pada public..especially the needy ones...
bukan yg selfish & meletakkan their own sake sbg priority...ape lagi klau sekadar nk berada di atas utk kepentingan kroni masing2..mintak mahapla ye...shoooohhhhhh!!!

perlula diingat oleh mereka & keluarga mereka,ye...
menjadi pemimpin ni hakikatnya sebelah kaki mereka di dalam neraka...
haaa...pernah tak u ollllsss dgr statement ni..klau tak pernah bolehla u olllsss google2,kihkihkih!!
statement ni mmg trpahat dlm ingatan saya coz waktu di secondary school dulu, waktu sy dipilih menjadi pengawas..inila peringatan drpd guru2 disiplin...:))


apepun, ringkasan dlm bentuk diagram kt atas tu sy dapat dari FB...
mungin dpt memudahkan kita semua nk buat pilihan :)

kali  ni akan jadi kali ke2 sy mengundi...
agak puzzled jgk mcmna nk arrange ni...coz mr papapapito & I dua2 akan mngundi di pusat2 yg brbeza & jauh jaraknya,uhuhuh!!!
yg 1 st time dulu time blm khwin lagi so takdo hal ...

ape2pun, sama2 kita usahakan untuk tunaikan hak kita,ye...
penting jgk utk kita igt..jika kita memilih pemimpin yg salah & tak jujur ...
kesannya juga akan trpalit pada kita...

renung2kan & selamat beramal :))) 


Yours Truly

3 comments:

نورعيم said...

yeayyy jum mengundi. org dah blh mengundi dah thn ni. hehe.

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam K.Immi..
huhu..mengundi dgn bijak :))

dak-eiza said...

selamat mengundi!
kita ngundi kat melaka
cik abang kt langat
x plan lagi mana dulu nk pi nih
hihi