background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Saturday, August 31, 2013

~:: DonaTiOn FoR SuRaU aL-AmiN SMK MerU kLanG::~






saya akan lekatkan entry ni utk sepanjang tempoh 

yg saya rasa mungkin perlu....

silala scroll ke bwh utk terus mengikuti cerita2 

merapu sy seperti biasa,eheheh!!!








assalamualaikum,olllsss....

di hari mulia bulan mulia ni saya nk ambik kesempatan menghulurkan bantuan seberapa yg saya mampu terhadap kutipan derma seperti yg u ollllssss nampak kt pic above.

di kongsikan maklumatnya oleh my schoolmate, Zura yg pernah sy temui dalam entry saya yg ini :)




beliau merupakan seorang guru di sekolah tersebut....

mohon jasa baik & kemurahan hati kalian yg sudi supaya mungkin dpt sama2 beramal jariah dlm peluang yg sekali-sekala datang & tak perlu kita ragui genuinitynya inshaaAllah...


untuk ape2 pertanyaan u olllsss boleh terus hubungi beliau di FB nya Zuraidah Ibrahim atau mungkin dpt terus ke link ini :)




sedikit petikan daripada beliau :)

Assalamualaikum wbt...

Sempena Bulan Ramadhan yang Mulia ini, saya dengan rendah diri ingin memohon sumbangan derma bg pembinaan SURAU AL-AMIN, SMK MERU, KLANG. Untuk pengetahuan semua, jumlah pelajar SMK MERU adalah seramai 4000 pelajar. Jumlah Pelajar sesi petang sahaja hampir menjangkau 2000 pelajar. Untuk sembahyang Zohor dan Asar, walaupun sudah digilirkan antara pelajar Tingkatan 1 dan 2, namun ada pelajar yang bersembahyang di luar surau. Jadi dengan sumbangan ini, saya berharap, Surau Al-Amin dapat dinaiktaraf. Sumbangan anda amat dihargai. Untuk kawan2 yang sudi menderma,Kupon ada RM5 dan Rm10. Boleh pm sy. Sy akan berikan no akaun.

"Apabila mati anak Adam, maka terputuslah segala amalannya kecuali tiga perkara : sedekah jariah (wakaf), ilmu yg bermanfaat dan doa anak yg soleh" Hadith Nabi s.a.w




sesungguhnya tangan yg memberi lebih baik dari 

yg 

menerima....dan jika dilimpahkan rezeki dan dapat 

kita selalu memberi...biarlah hanya Allah yg 

tahu...ibarat tangan kanan yg menghulur..

tangan kiri 

tidak tahu menahu:)


okay ye olllsss....


JIKA U OLLLSSS MENGHADAPI KESUKARAN NAK 

MENGHUBUNGI BELIAU ATAU TERASA SEGAN 

DENGAN BELIAU... BOLEHLA MENJADIKAN SY SBG 

PERANTARAAN,...

INSHAAALLAH SEGALA NIAT YG BAIK AKAN 

DIPERMUDAHKAN ALLAH :)


saya akan lekatkan entry ni utk sepanjang tempoh 

yg saya rasa mungkin perlu....

silala scroll ke bwh utk terus mengikuti cerita2 

merapu sy seperti biasa,eheheh!!!


till we meet again, take care olllssss....


Yours Truly

3 comments:

☾SHiemaCMa786☾ said...

Salam K.Immi..

Alhamdulillah..
semoga ada pihak yg tampil menderma.. :)

nn lylyn said...

terbaek =)

Dak-eiza said...

Tq share
Sesungguhnya memberi lebih menggembirekan, insyaallah :)