background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Sunday, August 11, 2013

~:: MaSSaGe ChaiR FrOm OgaWa FoR Mr PapaPaPITo::~



assalamualaikum,olllsss...

kejap je masa berlalukan,hukhukhuk!!!

apepun,...sekadar nak ingatkan...u ollsss ada pesan kt jiran2 atau polis tak sebelum tinggalkan rumah di kota tu sbelum balik kg hari tu?

we olllsss sempatla pesan kt jiran yg dekat2 tu..ada a few chinese family & 1 Indian Family...harap dapatla tengok2kan rumahkan....

takdela harta harga juta2 dalam tu tapi klau boleh tak nakla ape2 yg tak kita ingini terjadikan...amin...

cakap2 pasal rumah teringat beberapa kelengkapan baru yg ditambah kt rumah sbelum raya hari tu,...

alhamdulillah berkat rezeki yg Allah limpahkan atas usaha keras we ollsss..dapatla beli 1 microwave oven ngan kerusi urut Ogawa ni..


 khas buat mr papapapito yg mmg pantang jumpa kerusi urut kt mane2 selama ni,ahahah!!
buat masa ni cuma mampu beli yg mcm ni..okla tukan?eeheh!!yg ni pun dh dekat 1K...

yg lagi canggih tu lain kali jela,eheheh!!!

terasa nak buatkan rumah kecik tu nampak spacious skit..sofa yg dh sgt2 worn out tu ditukarkan ngan 2 seaters kerusi jati ni :)



alhamdulillah..berubahla skit rupa teratak buruk we olllsss ni :)

okayla tu kan..walaupun kecik je yg penting beli sndiri bukan yg org bg , or subsidi,..ouchhhh!!!

okayla ye olllsss....

till we meet again,take care :)

Yours Truly

2 comments:

wawa syaida said...

selamat hari raya akak...ari tu wawa ada gi tengok2 jugak kerusi urut ogawa ni...tapi tak tau sama or x...yang wawa nak beli ni yg ada iklan kat tv utk ramping badan tu...tapi tujuan utama beli tu utk ngurut la :)) sebab harga lebih kurang yg akak...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam K.iMMI..

alhamdulillah..
ade jgk tu..kerusi urut tu,best klu dpt landing.. hihi..

tahniah tau.. :)