background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Thursday, June 6, 2013

~:: Mr TigEr FrOm MayBanK iS In ThE HouSe ::~





assalamualaikum,olllsss...
dah hari khamis pun....alhamdulillah..byk jgk urusan yg sempat saya accomplished kan,kihkihkih!!
ada sy nyatakan sehari dua ni asyik ke maybankkan..alhamdulillah..settled sudah..dlm duk berulang ke sana trpikir plak nk bukakan  satu lagi akaun ukt eechaa kt sana plak :)
so.semalam bwk anak2 pegi maybank ttdi jaya ..kejap je bukakan akaun utk eechaa..dlm 20 minit settle semuanya :)

so,dapatla eechaa tabung mr tiger tu :) semangat nak balik isikan coins dlm tu..selama ni dia duk isi dalam tabung Milo ngan durian kt rumah ni..dh berkarat2 tabung2 tu :)tapi alhamdulillah..yg penting dia faham tujuan dia isi coins dlm tabung2 tu :)

saya bukakan utk eechaa dulu..inshaaAllah klau takde aral.. next month turn Que plak,amin :)


 sangat efficient pegawai maybank ni buat keje..kejap je settle :)
very helpful plak tu...penyabar jgk melayan kerenah saya & our 2 lil fairies yg tak pandai duk diam ni,ahaha!!
dah buat mcm rumah sndiri plak..nasib baik tak ramai orang..klau x mau hijau biru muka mama,ahahah!!

layankan gambor they ollsss sepanjang me'rumah sendirikan' bank tu,eheheh!!




kan betul..sampai rumah je..terus kalut nak isi coins..mcm biasa handbag mama jadi mngsa korekan..kecek2 mr papapapito jgk..siap ckap mesti ada dlm poket papa tu :))
lepas tu dipindahkan plak dr tabung milo ke dlm perut so tiger :) 
sempat plak dia complaint..eh,mama..tabung ni kecik je la...tengok tiger ni dh TERBERAK,ahahah!!
trbukak u olllsss kt buntutnya..overloaded,kihkihikihkih!!


okayla,olllsss...nanti tghri sikit kita sambung tribute eechaa ye :)

take care olllsss 
Yours Truly

10 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comel tiger

Cho Zila said...

cepatnyer dia terberak yerk... syabas --- syabas...

Rai Ourkizuna said...

hahaha..kesian tiger.. buasir dibuatnya..haha

dak-eiza said...

wahh bagos didik anak menabung dr kecik
biase le budak2 kalau pi bank jek misti mengganas hahaha

Khai♥Rin : anies said...

kalau sy buka acc. agk2 dpt x kak tabung tiger tu?
hehehe

salam isra ' mi'raj

ummuaidan said...

comelnya tiger echaa tuh..mesti rajin nak bg makan tiap2 hari tuh..syabas echaa,selamat menabung!

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam K.Immi..
Alhamdulillah...bagus didik anak dr kecik menabung..
tu tandenye mama kene beli tabung tiger yg lagi besauuu..


*kak,nk tnye bp minimum nk buke akaun yippie ni ye?

Ira said...

rajin2 menabung ye..
hahaha.. kelakar la echaa.. tiger terberak la pulak.. best tu keluar duit

Gee GTG said...

salam k'imi..
boleh cakap dengan echaa x..
saya nak tikit coin tu boleh..^^

eyeyou said...

kecik2 mmg da kena ajar anak2 menabung...syabasss beteh..:)