background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Friday, June 7, 2013

~:: A SpecIaL TriButE foR EecHaa :: ShE Was 10-11 MonTHs OLd : AlwaYs VisIted KepaLa BataS AirPort::~


assalamualaikum,olllssss....
salam JUmaat yg berkat buat semua..ada sesiapa yg berpuasa sunat atau ganti semalam..bolehla sambung hari ni plakkan?inshaaAllah...

okayla..jom la kita sambung lagi layan gambor2 anak dara saya nan seorang waktu umurnya 10-11 bulan.masa ni tgh rancakla ukur tanah kata orang.....

psstttt...masa ni jugakla mama & papa sangat kerap ulang-alik KL-Alor Star..once in a fortnight...
penat tak payah ceritalakan tapi demi melpeaskan rindu pada anak nan seorang yg dari lepas pantang memang di jaga Umi :)

sebetulnya keputusan yg kami buat demi keselamatan eechaa..berhabis wang ringgit tak ape..masih boleh dic ari ganti..tapi merisikokan keselamatan eechaa tu bukan sebarangan kompromi,...


jadi berulang-alikla we ollsss ...
waktu ni jugak mama dah mula mabuk teruk..sickness mengandungkan adik eechaa : Que Faiz :)

okayla,jom layan gambor la :)

 kesayangan papa :)








 setiap 2 minggu bertapa kt kepala batas airport mengambik & menghantar papa & mama :)





okay,ye olllsss...nak kejutkan buah2 hati saya ..we ollsss nak ke pasar kemboja hari ni..jeng!jeng!sape pernah pegi pasar ni??nanti kita sharekan cerita nya ye ::)

5 comments:

Gee GTG said...

photogenic lah anak akak imi ni kan..^^

Asyifa Mustaffa said...

comel!

ummuaidan said...

mmg comellah echaa dr kcik sampai besar..:)

Khai♥Rin : anies said...

akk berulang alik tiap2 mggu ke? perrghhhh...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam K.Immi..
hihi..suka tgk pic echa... tembam btl..
rambut dia sgt la lebatnya... ;)