background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Thursday, June 6, 2013

~:: A SpecIaL TriButE foR EecHaa :: ShE Was 9 MonTHs OLd : LeSS ChuBBy, StaRteD WaLkinG::~



assalamualaikum,olllsss....

eheheh!!ada yg nak muntah ke layan cerita tribute saya pasal eechaa?eheheh!!klau ada mahapla ye :))bukan ape...saya nk abadikan kenangan2 dari zaman moda-moda eechaa dlu,ahahah!!
yela dulu sy tak aktif mana pun berblog..itupun blog kt friendster je :P


okay..mcm tak sempat nk terangkan mcm2..so layan gambor jela :))








kebanyakkan gambor waktu balik ke my in law's place :)
 her very 1st beloved cousin, amsyar baru lahir time ni :)





 tengok...meraung kawan tu..di sentuh2 nya wajah mulus amsyar,ehheh!!



 ada motorshow kt alor star time ni :)







waktu umur 9 bulan ni ke chubby annya dh berkurang sikit sebab dh sibuk berjalan ke sana ke mari..budak baru dapat kaki kata org :))


okayla,olllsss...
till we meet again..take care olllsss...

Yours Truly

7 comments:

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam K.Immi..

eechaaa.... awak sangat bulat..
bulat mcm mama.. ehehe...
less chubby..tapi more to cute!
alahai 1st pic yg echa pakai cekak sesungut tu..*eh betul ke tu* terchomelsssss ;)

Ira said...

comelnye echaa..
chubby, geram tgk dia.. hehehe..

Nurzakiah Hanum said...

comelnya dia

Affieza said...

Reaksi muka yg pelbagai...hehe

Khai♥Rin : anies said...

w'pn lemak2 dia pp echaa da berkurangan, tp echaaa menten choommmeeeellll

Gee GTG said...

salam k'imi.. hahhaha..
xde muntahnye.. seronok tengok gambonye..hahaha..
gigit pipi tu karang grrr..^^

eyeyou said...

muka keletah..