background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Friday, May 3, 2013

~:: JimBa-JimBI @ WatERfRonT & BazaAr LuMuT::~


 assalamualaikum,olllsss...

semoga hari ni merupakan hari Jumaat yg penuh barakah buat kita semua...
a quick entry..sambungan cerita cuti2 Pangkor :)


malam pertama kt sana we olllsss had dinner kt salah satu restoren seafood masakan thai..yaaaa,ampun..mmg tak ingat ape nama kedai tu.huqwaaaaa!!!

okla,layan pics dulu yek :)







settle kenyangkan perut..we olllsss gerak ke pekan lumut ..ke Lumut Waterfront..jalan2 ambik angin mlm and sempat shopping2 kt Bazaar Lumut :)

















seronok brgelak ketawa main kejar2 main bubble ngan our sweethearts ...

ngan fikiran yg sangat2 tenang tanpa sebarang bebanan keje :))))

dengan lembut bayu angin pantai lagi...
alhamdulillah..terima kasih Allah..sbb mnjadikan ini betul2 sebuah percutian ......:))



okay,ye olllsss..
inshaaAllah nanti kita sambung cerita keesokannya plak...:))



till then, take care ye :))


Yours Truly

7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat yang indah

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam K.Immi..

beso mangkuk tomyam tu.. nyum3...
ade shopping utk cma skali tak? hihih..

have a great day sis..
alhamdulillah ;)

Ratu Hatiku said...

Bestnya.... dah lama x ke pangkor...

Cho Zila said...

kalau dapat bercuti dan masatu lupa segalanya memang sangat best.. lepastu baru fikir balik...

Ira said...

amboi.. seronoknya jenjalan.
bkn main masing2 mengenyangkan perut :) hehe..

n O e s u h a i m i said...

Lumut selalu pergi..pangkor x pernah pegi..walaupun dekat je...malasnya nak naik bot...lama ke lepak2 kat sana?

Gee GTG said...

salam k'imi..
saya sangat jeles tengok akak pergi bercuti..indahnye!!
yeay!!
nanti ade msa saya nak pergi bercuti jugak..yeay!!!^^