background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Thursday, February 7, 2013

~:: StRaWBeRRy & HoNeY::~


assalam,ollssss...
salam hari Khamis!!!!
yeayyyy!!!esok dh Jumaat:)))))

so,esok inshaaAllah mode cuti seminggu will be activated,kihkihkih!!!

okay hari ni nk share ngan u olllssss...ape santapan sampingan saya hari ni...besides spaghetti kampungan yg saya msak mlm td :))


gara2 saya ni sangat2la anti ape2 makanan masam...walaupun zaman2 saya peknen pn saya kurengggg pada makanan yg masam2 ni...so utk memaksa diri menelan jugak saki baki strawberry ...I decided to SIMBAH honey kt atas strawberry ni,eheheh!!!

macam nila rupanya :)))
okayla,ollsss...
hari ni & esok for surela byknya things to do in the list...
seboleh2nya nk saya completekn so that dapatla bercuti ngan minda yg tenang...inshaaAllah :))


okay ye,olllssss...

peluang utk u olllsss teka jawapan dalam soalan entry bowling still terbuka,ye :))

a TUPPERWARE CUTE KEYCHAIN TO BE WON!!!!!!

till then..take care :)) 

10 comments:

Anum said...

sedapnya sis

mie said...

curah dgn honey je?
hehehehe

Unknown said...

curah coklat lagi sedap sis..hihi

anyway,,selamat bercuti :)

aizu's life said...

hamboii.. dh spaghetti, skrg ni stoberi lak.. selera mat salleh gitew.. hehehe...

Ira said...

selamat bercuti kak.. seronoknya dia.. hehehe...

Unknown said...

manisnya madu ittewww.. hehehe..

pelik kan..orang kata strawberry kat CH kalau kat atas tu manis.. da bawak turun masam..acane boleh jadi gitu ye..

Umm AA said...

mcm mana agaknya rs strawberry ngan madu tuh yer..hehehe seronoklah yer akak berjalan2 lagi..heheh

eynda said...

Tak pernah simbah madu kat stroberi... simbah coklat pernah hehe..

Ratu Hatiku said...

Memang sedap kalau mkn ngan madu.. xdelah masam sgt kan :D

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam kak immi..
nyum3..
kak, klu x abis,meh bg cma..
huahuahua... :p