background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Thursday, February 14, 2013

~:: DiNnEr : HardWarE CafE, SpacE U8 ShaH AlaM ::~


assalamualaikum,olllsss...
moga ceria2 di hari Khamis ni,ye...
walaupun saya masih lagi officially bercuti tapi my tuition classes have been resumed hari ni :)
and hari ni jugak saya dah kembali mnjengah ke tupperware business centre SInar Farhana..nak collect my latest orders :))

btw..bukan nk berbasi2 pasal tu tapi nk bg jawapan teka teki...pada u olllsss yg ada mncuba dalam entry bowling-ke-baling- ni,eheheh!!
walaupun none of u got it right..but at least u did try :))

so,dengan responds yg agak positif itu..inshaaAllah saya akan come out with my own GA..yg kecik2 flu mungkin..:))
if everything goes smoothly..akan saya maklumkan pada u olllss semua,ye :))

oh,ye...ini dia jawapannya,ye :))) inila tempatnya...
if u ollsss masih ingot..pernah jugak saya ceritakan dalam entry ni  hardware-cafe-

 okayla...let the pics do the talking ye :))



sambil tunggu order sampai..sempat belek2 Intrend magazine...
jenuh saya mbayangkan..kalaula saya nk ikut trend pakai tudung belit2 mcm nikan...aisssshhh..pukul brapala baru boleh keluar pegi keje,ngeheheh!!


okay..and the foods are....


 from my personal view..i prefer pizza kt sini daripada Pizza Hut & Domino's,ekekek!!







tu diiaaaaa!!!landing baik punya :)) macam kt rumah plak,ye :))

 dh berkali datang barula nk register for membeship..bukannya ape u ollssss...sbb cafe ni pun just started dgn membership...tapi seriously mmg suka datang makan kt sni...inshaaAllah..will surely come again :))

okayla,olllsssss...
that's all for today...

till we meet again,take care :))

3 comments:

miss yatie said...

sukalah kalau bab makan ni..

- AZIE - said...

pizza dia memg nmpk best!!

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam kak immi..
wow..mmg sanrai la cafe ni.. ptt la akak rekomen! dgn foods dia lg tu...
ala..tekaan x mengena la tu.. hihi..
xpe..x sabar nk tunggu ga akak tu... :)