background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Saturday, February 23, 2013

~:: TuPpeRWarE CNY CaRnIvAL & GueSt DaY 2013::~




assalamualaikum,ollssss...
last month just before CNY sy ada cerita pasal CNY Carnival organized by Sinar Farhana Tupperware..tp trus trlupa nk update cerita pasal ni...
so,skrg baru tringat sbb duk bz2 planning on the Guest Day that will also be held kt Sinar Farhana esok (Sabtu) dr pukul 10-12 tghari...
kalau any of u ollsss berminat nak sertai..boleh anytime contact saya at 0132007409 ,ye :))

masih trasa kemeriahan CNY Carnival hari tu..gambor2 yg u ollsss nampak ni sedutan on that dayla...to support the event ..semua org brbaju merah :))

yg menariknya ..bila attend this kind of events..byk2 sgt token of love yg being offered,tau :)

especially to anyone yg register as a member on these days....

dlm pics above tadi adalah token2 yg given out to our new members yg registered on that day :))

Untuk Guest Day kali ni plak..ini la antara hadiahnya plak :))







tak sabar rasanya nk jmpa my downlines yg inshaaAllah akan bwk guests masing2 esok :))

seronok sangat dapat kembangkan my organization..sehingga ke hari ni saya baru punya 29 org downlines, baru ada 4 generation..masih lagi kecik if compared to other otai2 directors..tapi sy percaya..inshaaAllah dgn berkat usaha semua..Allah pasti akan berikan ganjaran yg setimpal...

klau any of u ollsss sedang mencari2 peluang utk buat side income..jnganla segan2 nak contact saya,ye..
saya TAK SOMBONG, trust me...ahahah!!!

kita sama2 work hand in hand kembangkan bisnes ...
perbesarkan organisasi ...sbb dgn bertambahnya downlines maka bertambahla overriding comision kita,di samping retail comissionkan :)) :)
nak dapat overriding pun bukan free2 boleh dapat..kita pun mesti bekerja utk tu....maintain our personal sale..& downlines pn ada sale..baru boleh jalan..maka barula sama2 kita benefit from this bisnes :))

so, dalam tupperware mmg there in no such thing as
downlines SEPARUH MATI
uplines GOYANG KAKI!!!
saya pn sbnrnya masih dlm proses belajar...tapi inshaaAllah sedikit sbnyak pngalaman & strategy yg saya amalkn ..boleh sy kongsikan sama2 :))


okayla, u olllsss...
kalau nak tau more detailed..please feel free to contact me,ya :))

SMS : 0132007409
FB : immieyzaki
Whatsapp : 601126252919
Instagram : immieyzaki
BBM :  255FA407

2 comments:

Athirah said...

banyaknya tupperware akak,,hehe
saya suka yg gambar last tu, comel n look smart kan akak (^___^)
saya punya colour oren, buat makan megi kat hostel,,hehe

p/s:
akak thanks ea, saya follow akak jgk,,hehe

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam kak immi..
mesti meriahkan eventi tu.. wuhuuu!

alhamdulillah..semoga bisnes tupy berkembang maju!