background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Sunday, July 21, 2013

~:: QuE FaiZ's FiRsT StaRtInG StePs ::~




asssalamualaikum,ollssss...


salam 12 Ramadhan...inshaaAllah bakal berbuka di luar brsama mr papapapito lagi sekali hari ni...

anak2 akan bertolak balik ke KL slepas berbuka ngan TokMi & TokBah :)

semoga selamat dlm perjalanan & x meragam...mmg selama ni ok2 je dlm prjalanan ke mana pun..tp kali ni tnpa mama & papakn...menurut report semalam cemerlang je,eheheh!!





dah besar anak2 mama rupanya..dh boleh ke sana ke mari tnpa mama & papa...inshaaAllah semoga pndai berdikari hingga ke dewasa,inshaaAllah...


mama ngan papa pula mcm org kemaruk je...dr semalam duk ulang tayang dua videos ni...

bukan je sebab masih truja ngan Que Faiz's progress tapi rindukan dorang sebenarnya,ahaah!!


okay la ye olllssss...

sy pun dh nk siap2 keluar ni..u olllsss take care ye:)


till we meet again,take care ollsss...


Yours Truly



4 comments:

ummuaidan said...

tumpang gembira tgk Que faiz boleh jln nie..:)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam K.immi...

Rindu anakanda berdua tu ye..hihih..insyallah..mlm nnti dah boleh jumpe..

alhamdulillah..cma plak yg teruja tgk faiz berjalan tu.. :)

Khai♥Rin : anies said...

alaaaaa...x bleh tgk laaaaa ;-(

dak-eiza said...

Alhamdulilla
Nt leh lari2 beraya
Alahai x leh nengok plak
Ni bw kt BB jek
Nt2 bukak kt PC lah