background

~:: JoM SaMa2 KiTa ::~

~Jom KLiK Cni ~

Saturday, November 17, 2012

~:: TuPperWaRE MystErY NovEmbEr E-LeAfLEt 2012::~




HAPPY VIEWING & SHOPPING:))


kindly pls leave comments or email me at miesz82@yahoo.com 
SMS  or WHATSAPP me at 60132007409 IMI
for further details and best PRICE :D

15 comments:

Ros said...

Assalamualaikum,

Haaa...macam2 jenis dok ada,cantik2 pulak tu...Jenama ni memang tahan lasak kan,Kak Ros ada satu..bekas yang isi air tu..

syiela said...

tawaran menarik ye bulan ni

eita said...

cepat2 lah gi terjah....
murah ni

Mummy GreenyHouse said...

memang suka sgt brand tupperware ni. paling berkualiti! :)

p/s: pernah berkira2 juga nak join ni. nnt bila cukup modal, insyaAllah..follow awak juga.. :)

kay_are said...

memang menarik dan cantik tupperware2 yang ade dalam gambar tu.. =)

ieda said...

tapaware nie kalah membeli tapi menang memakai ;)

nanakimie said...

mak dengan kakak nana suka beli barang2 tuperware:)

Mummy Akmar said...

Saya pon pengguna tupperware, pernah pakai botol susu brand ni. Not bad.. tapi selalu ambil dengan supplier di Ipoh ni iaitu auntie saya sendiri.

::NureeN:: said...

nureen suka tarok susu tepong anak2 dlm tappaware, yakin kan.. :)

Kakzakie said...

Tak kelip mata kakak tengok brochure tu. Kalau boleh nak semua. Cantik-cantiklah. Kakak minat yg last bawah kanan tu. Senang nak bawa mana-mana.

ayut said...

bekas2x yg mnarik...best gak ni tgk2x..

syiela said...

adeh... terpana tengok kat situ....

wahida said...

amboi cantik2nya...rambang mata dibuatnya...


p/s: salam, tengs drop by my blog n following mine, saya follow sini balik yer...

nice blog!!

Kancil 8349 said...

salam kenal

adyna said...

btl tu :) susah kalau ada org dengki2 nie kan